////couvertures -

hverdag

(Det er flere som har spurt om jeg ikke kan blogge mer fra hverdagen min, og joda; here you go!)

Venstre: I gr hadde jeg p meg dette da jeg dro til skolen. Jeg elsker mine rosa Dr. Martens.Hyre: Da jeg kom hjem var jeg s sulten at jeg spiste brdskiver til middag.

Venstre: Ogs ble det vafler til dessert! Nam. Hyre: P kvelden klippet jeg av enda tre centimeter av hret mitt, og jeg elsker det! Gir virkelig et selvtillitsboost med s kort hr.

Venstre: S da feiret jeg den nye hrsveisen med fine magasiner og te. Jeg elsker hstmoten! Hyre: Ogs kom min etterlengtede Knken-sekk i posten!!! Happyface.

Venstre: I morgest var jeg like fornyd med hret mitt. Hyre: Og jeg hadde p meg dette da jeg dro til skolen.

Venstre: Skoledagen var laaang og dette er skolen min sett p vei hjem fra skolen. Hyre: Da jeg kom hjem skiftet jeg om til shorts, som vanlig. Hater g med bukse, haha.

Venstre: S lagde jeg meg proteinpannekaker til middag. SUPERGODE. Hyre: Og da jeg var ferdig med biologileksene mine hoppet jeg inn i favorttgenseren min og drakk en stor kopp te mens jeg leste fine blogger og satte sammen drmmeantrekk p Polyvore.

fire dager

Venstre: Jeg startet fredagen med en god frokost p saueskinnet mitt. Hyre: S kjrte jeg og mamma p postkontoret en tur for hente en pakke som hadde kommet til meg.

Venstre: Og det var verdens fineste Dr. Martens!!! Se p fargen da. Jeg er forelsket. Hyre: S jeg briefet litt med de i grnnsakshyllene p butikken. Haha.

Venstre: S dusjet jeg fr kvelden gikk med til popcorn, sjokolade og film. Hyre: P lrdag var det tid for pappas femtirsdag + martnad i bygda mi. S da hadde jeg p meg dette.

Venstre: Jeg hadde ogs med meg verdens fineste vintage-veske. Hyre: P martnaden spiste jeg og sstra mi verdens beste belgiske vafler dyppet i hvit sjokolade. *Sikle*

Venstre: Da jeg kom hjem ble det bursdagsfeiring for pappa. Hyre: Og jeg mekket meg en ny tumblr. Klikk her for komme til den.

Venstre: S freshet jeg opp sminken litt og gjorde meg klar til dra p fest. Hyre: Her var jeg ganske s klar. Med veska p snei og kaninrene p mobilen.

Venstre: Jeg og verdens beste venninne, Sigrid, p vors. Hyre: P sndag var jeg i ganske drlig form, s tok det med ro i yndlingsshortsen min.

Venstre: Og spiste altfor mye, blant annet masse frukt og potetgull. Hyre: S la jeg meg til sove i ganske rett tid, for prve og f tilbake dgnrytmen.

Venstre: I dag morgest spiste jeg en supergod frokost for fylle opp energilagrene litt. Hyre: Og jeg smilte og var glad med hvitt hr.

Venstre: S hadde jeg p meg de nye jeansene mine. Hyre: Fr jeg skiftet til dette fr jeg dro p min frste "skoledag" p pbygging. Vi startet nemlig ikke fr 1800, og det var kun kulturinnslag og taler + omvisning som skjedde. S, i morgen starter jeg for fullt!

hjemme

Hei alle fine som gidder trykke seg innom bloggen min. Jeg m bare beklage mitt fravr den siste uka, men jeg har en ganske s god grunn. Jeg har nemlig vrt p ferie og ikke hatt internett! P onsdag tok jeg, mamma og pappa toget til Oslo, hvor vi l over to netter (og hvor jeg brukte litt for mye penger), fr vi dro til Gardermoen, hvor vi da skulle fly fra. Jeg hadde ftt vite at vi skulle til Bergen, men da jeg fikk boardingkortet mitt stod det Amsterdam!!! S da fly vi til Nederlands hovedstad, hvor vi ogs l i to netter (og hvor jeg ogs brukte litt for mye penger). S, p sndagskvelden fly vi til Gardermoen igjen, hvor vi l over p hotell, og i gr (mandag) tok vi toget hjem til Trondheim. Godt vre hjemme igjen, men savner Amsterdam! Superfin by, og forbered dere p bildebomber de nrmeste dagene. Hper dere har det fint ogs, og nyter sommeren! Nuss.

ommblering

mandag

Hei og god mandag! Jeg kom hjem fra hytta i gr kveld, og etter det har jeg lastet ned musikk, sett tv-serier og drukket te, og rett og slett bare prvd lade opp litt til en ny uke. I dag vknet jeg av meg selv klokka ti, noe som er ganske tidlig for meg vre. Derfor har jeg prvd rydde litt p rommet og lagt bort en del klr, slik at jeg kan dra fra rommet mitt med god samvittighet p onsdag. Da reiser nemlig jeg, mamma og pappa til Oslo noen dager, fr turen gr videre til Bergen. Blir kos! Hper dere alle nyter sommeren og at dere har litt finere vr enn det vi har her i Trndelag (tolv grader, overskyet og smregn)... Nuss p dere.

les mer i arkivet August 2012 Juli 2012

kine emelie.

17 r. rissa. fotografi. mote. tumblr. flickr. bloglovin.